Vyhľadávať v tomto blogu

pondelok 31. decembra 2012

DIY: Ako si ozvláštniť púzdro (alebo čokoľvek)


Neviem ako vy, ale ja mám mániu všetko lakovať ^.^ a akonáhle uvidím niečo "suché" a nudné, hneď rozmýšľam, ktorý lak vytiahnem. Toto sa stalo aj po tom, čo som doma našla nudné a obyčajné púzdro na mobil.

Použila som tieto veci:

Lak s veľkými glitrami, topcoat, matný lak

Circus confetti od Essence, krásny trblič :) 

Dotting tool - bodkovač (jedna strana má veľkú guličku, druhá malú)

Postup:

Je to úplne jednoduché, namočíme štetec do laku a postupne vylovíme s bodkovačom jednotlivé glitre, ktoré si poukladáme, kam len chceme. Prelakujeme topcoatom, aby sa nám glitre nezničili. Ja som ešte použila matný lak na gombík, ako môžete vidieť na fotkách. Hotovo :)




Dúfam, že sa necháte inšpirovať a niečo si ozdobíte aj vy. Ak áno, určite nám pošlite fotku na náš mail TU :)

Monika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára