Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 10. februára 2013

Nail art : Bublinkové nechty (kaviár)




Tak a máme tu prvý príspevok v novom roku, a tak by som Vám všetkých chcela popriať všetko dobré, veľa zdravia a všetko čo k tomu patrí, ale hlavne aby ste nám ostali aj naďalej verní :) A my Vám na oplátku prinesieme ešte viac príspevkov, recenzií a DIY návodov. Tak už viac neidem zdržiavať a poďme na prvý tohtoročný Nail Art :) taaakže ....

... Bublinkové nechty

Mám tu pre Vás tri rôzne farebné kombinácie, ktoré som v posledných týždňoch vystriedala, z toho jedny som dnes urobila mojej sestre, druhé som mala na ples a tretie ... tie prišli na rad len tak :P
Ako prvé : červené bublinky :)


              Sally Hansen - Cherry red                                           červený kaviár na nechty :)

Najprv som si pekne nalakovala všetky nechty nalakovala jednou vrstvou a keď uschla prvá vrstva, tak nalakujeme všetky nechty okrem prstenníkov druhou vrstvou. Po uschnutí druhej vrstvy si nalakujeme prstenník druhou vrstvou a kým je mokrý, nasypeme naň kaviár. Keď je celý necht pokrytý bublinkami, trošku ich popritláčame a zalakujeme priesvitným lakom (top coat) . Takto postupujeme aj pri ďalšom prste. 

a tu je výsledok :)
pôvodne je tá farba sýtejšie červená ale blesk je blesk

a tu sú ďalšie dve varianty pri ktorých postupujeme rovnako :)


pri týchto nechtoch som zmiešala tri farby kaviáru :

a posledné, sestrine :) :




Ak by ste si chceli kúpiť tieto "bublinky" tak ja som ich kúpila u nás v "čínskom" :P V jednom balení je 15 okrúhlych nádobiek a balenie stálo 3,20 €. Ja osobne som s nimi celkom spokojná , len keď dávam topcoat, musím ho dávať jemne aby sa farba z kaviáru veľmi neotrela o štetec laku :P

Tak, ak sa Vám aspoň jedny z týchto "bublinkových" nechtov páčili, budeme radi, a ak ste sa aj inšpirovali alebo s nimi máte skúsenosti, tak kľudne komentujte alebo nám pošlite vašu fotku sem :)

Niki :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára