Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 17. augusta 2012

DIY it : FlipFlops ( žabky :)

Aj keď sa leto pomaly končí, mám tu pre vás ešte jeden letný DIY. Ak máte predstavu aké by ste si chceli kúpiť na toto leto žabky a nikde také neviete nájsť, vie to nahnevať. Hlavne ak sú u vás v meste samé čínske obchody a nič v nich :P. A tak by som vám chcela ukázať, ako si môžete doma vyrobiť z obyčajných, gumených šľapiek jedinečné ako nikto iný nemá.

Budeme potrebovať : Jedny gumené žabky, kus látky (4 hrubšie pásy), nožničky, šnúrku (nie je nevyhnutná).

ja som tieto žabky namaľovala akrylovými farbami
pretože už boli postaršie a vyšúchané. 

1. Zo šľapiek najprv potrebujeme odstrihnúť gumené "štuplíky" aby nám ostali len tri dierky. 
2. Každý pás preložíme napoly a prešijeme (ak treba prišpendlíme si to, ja som použila tú takú sieťovú látku) 
                                                           
3. Pásik vyvrátime.

                                                     

4. Teraz dva vyvrátené pásiky zošijeme dokopy.

                                                            

5. Zo šnúrky si vyrobíme pútko. Ak nemáte šnúrku na výrobu pútka, nemusíte zošívať tie dva prúžky, stačí keď budú trošku dlhšie a prevlečiete ich cez dierku pri palci. Tam ich už iba poriadne zahrčkajte aby sa nevyvliekli. 


                                                     

6. Už sme skoro na konci !! :) Pútko zasunieme a prevlečieme cez neho látku . 

                                                      

7. A posledný krok - trčiace konce prevlečieme cez bočné dierky, spravíme poriadnu hrčku a HOTOVO!! :)



A tu je konečný výsledok : 

                                                
Ak by sa vám náhodou vyvliekalo pútko, navlečte naň maticu :P ... to je taký valepšovák :D ... a toto je 
jeden zo spôsobov ako si doma  vyrobiť žabky :) ... Fantázii sa medze nekladú a tak ,ak by ste si ich vyrobili, nám môžete na náš mail cosmetics.diy@gmail.com poslať vaše flipflops :) Ahojte !! 

Niki :)

2 komentáre:

  1. Na konci to vážne super vyzerá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem :) ešte som ich nakoniec aj prerobila... ale tam šijací stroj v podstate neni potrebný, keď máš dobrú látku a nestrapká sa :)...

    OdpovedaťOdstrániť