Vyhľadávať v tomto blogu

utorok 14. augusta 2012

Porovnanie : Lip stains

Ahojte,

dnes sa vám pokúsim priblížiť vlastnosti dvoch "pier" na pery (haha, ako divne to znie :D ), sú to tie s fixkovým aplikátorom a sú to NYC Smooch Proof Lip Stain 16H a Rimmel London Lasting Finish 1000 Kisses. 

 Fixka od Rimmelu má viac vodnatejšie zloženie, pigmentované sú obe dobre.



Odtieň Endless blossom som v nijakej drogérii nenašla, tak sme si ho s kamoškami objednali z netu. 


NYC : 1. maximálna možná farba (samozrejme, 
môže byť jemnejšia)
2. farba po výdatnom olíznutí :D

 Rimmel : 1. taktiež maximálna možná farba
               2. taktiež po výdatnom olíznutí :D

 NYC má špicatejší hrot, ale manipuluje sa mi s oboma rovnako dobre. 

Dole - NYC, Hore - Rimmel

NYC má túto fixku asi za 2,50€ a Rimmel približne 5€. Obsah majú rovnaký, nevysúšajú sa mi, akurát Rimmel ponúka aj balzam, ja si ho však nenanášam, farba potom oveľa skôr zmizne. Ale inak je príjemný, nelepí. Výdrž majú približne rovnakú, avšak nie je to 16 hodín ani 1000 bozkov :) Napitie vydržia, po jedení sú už také opotrebované, ale dá sa to. Počas školy som si ich zvykla naniesť ráno pred odchodom a ešte niekedy počas dňa, takže výdrž je obstojná. Prídu mi byť dosť podobné, až na to, že NYC ju majú za polovicu, čo Rimmel (áno, je tam balzam, ale ja ho veľmi nevyužívam).

Ak sa mi minú, neviem, či si ešte niektorú kúpim. Nie sú zlé, ale až tak ma neohúrili. Aj naprik tomu si myslím, že je dobré mať aspoň jednu takúto fixku.

Môj verdikt : NYC (8/10)


Monika :)

2 komentáre:

  1. Tak lipstain si chcem taktiež kúpiť., Zatiaľ som rozmýšľala len nad rimmelom, lebo mám od nich veľmi rada rúže ale asi si ma presvedčila kúpiť si NYC, i keď neviem, kde NYC predávajú. Predávajú NYC v 101, lebo tam veľmi nechodím a príde mi, že to bude asi jediné miesto kde ich výrobky môžu predávať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás v meste som ich tiež videla iba v 101, tiež tam nechodievam :) NYC má aj viac odtieňov sa mi zdá :)

      Odstrániť