Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 12. augusta 2012

Recenzia : Elf High Definition Powder

Ahojte,
máme tu ďalší zamračený deň.. no super :P Dúfam, že u vás nie je také hnusné počasie ako tu.. Ale poďme už na tú recenziu :)

Obal je podľa mňa pekný, elegantný, jednoduchý a matný. Balenie je štvorcového tvaru s plochým vrchom aj spodkom, čiže uskladnenie by nemalo robiť nijaké problémy.

.. odkrútime vrchnáčik a sme dnu :) ..

Vo vnútri sa nachádza labutienka, použila som ju asi raz a bola príjemná, mäkučká :) Pod hubkou je umiestnené sitko, cez ktoré si produkt vysypeme do vrchnáčika. Otvory v sitku sú také akurát, ani veľké ani malé. Sitko vieme vybrať a dostaneme sa k samotnému produktu. Túto vlastnosť považujem za užitočnú, keď už nášho púdru bude minimum a bude problémové ho dostať von cez sitko.

Púder je bielej farby, avšak nemusíte sa ho zľaknúť :D Na pleti biely nebude, vašu pleť len zmatní, dodá jej zamatový feeling a vzhľad a taktiež dokonale zafixuje váš make up. Moja pokožka je takmer úplne biela, nájsť vhodný púder, ktorý by farebne sedel mojej pleti je takmer nemožné. To je ďalší dôvod, prečo mám tento tak rada. Je veľmi jemnučký a vhodný na každodenné použitie. Nanášam ho kabuki štetcom. A ešte jedna dôležitá vec, fakt je HD a na fotkách to fakt riadne vidno, že mám takú inú, krajšiu pleť :)

Obsah je 8 gramov za cenu 6,99€. Mám ho už dlhšiu dobu (asi pol roka) a nezbadala som, že by mi z neho nejak extra veľa ubudlo, čo je určite potešujúce. Keď sa mi minie, určite si ho kúpim znovu.

Moje hodnotenie : 10/10 bez absolútnych výčitiek :)





Monika :)

5 komentárov:

  1. Tak o tomto púdre som už počula veľa pozitívnych recenzí a sama si ho plánujem zakúpiť. ELF mám rada a s ich produktami som zatiaľ vždy veľmi spokojná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež, len tie paletky sú také pol na pol, nie všetky odtiene sú dobre pigmentované :)

      Odstrániť
    2. No áno, mám iba jednu paletku ale po dlhšom používaní som zistila, že keď tiene aplikujem na dobrý základ(bielu ceruzku) tak sú oveľa viac pigmentované a vydržia veľmi dlho. Pozri sa na moju recenziu ich paletky, budem veľmi rada ak navštíviš môj blog. :)
      http://alexbbeauty.blogspot.sk/2012/07/elf-32-cool-eyeshadow-palette.html

      Odstrániť
    3. už som pozerala :)) ja ich zase zvyknem aplikovať tak, že si trocha namočím štetec do vody a nanesiem, keď to po chvíľke zaschne tak sa to dá aj pekne vytieňovať :)

      Odstrániť
  2. Ja tiene s vodou kombinovať nemôžem, lebo po nanesení ma veľmi páli viečko. Neviem čím to je ale vďaka za tip. :)

    OdpovedaťOdstrániť