Vyhľadávať v tomto blogu

štvrtok 9. augusta 2012

Nail art : ZigZag nude nails

ZigZag nails sú veľmi milé a jednoduché. Ja som na ne použila telový lak essence - nude glam, odtieň 03 cookies and cream, hnedý lak, taktiež essence - colour and go, odtieň 33 just in case, a biely lak - miss sporty- Et voilá nail tip whitener (musela som použiť tento, pretože mi došiel obyčajný biely :-/ ). Budete potrebovať taktiež tenký, dekoračný štetec, môj je podomácky vyrobený :-P.

1. krok - začíname základnou farbou, ak je potrebné, aplikujeme aj druhú vrstvu.
2. krok - dekoračným štetcom spravíme čiarku po čiarke, tmavohnedým lakom cik-cak.
3. krok - bielym lakom urobíme cik-cak tesne pri hnedej.
4. krok - vynecháme jeden " riadok " a pokračujeme tmavohnedým lakom nad telovým cik-cakom.
5. krok - Upravíme prípadné chyby - potrebný cik-cak pretrieme druhou vrstvou.

A je to ! Môžme kombinovať rôzne farby. Budeme radi ak vyskúšate tento nail art a kľudne nám môžete poslať vaše ZigZag nechty na náš e-mail : cosmetics.diy@gmail.com .

Niki :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára