Vyhľadávať v tomto blogu

pondelok 13. augusta 2012

Recenzia : Gosh mascara - Amazing Lenght´n Build

Ahojte :)

Dnes tu máme opäť recenziu, tentokrát je to špirála od Gosh !! :) U nás v meste je táto kozmetika veľmi ťažko dostupná, takmer vôbec, dalo by sa povedať, no na tohtoročné Vianoce som dostala práve túto. Keďže ako som už spomínala, u nás sa nedajú zohnať všetky výrobky, používam ju len príležitostne (šetrím si ju na špeciálne príležitosti). Na internete som ešte našla, že obsahuje panthenol a rastlinný olej, ktorý vaše riasy zpevňuje a pruží (toto som ani ja nevedela a má u mňa ďalšie plus :) ).

Vzhľad : Veľkosť(10ml)  má ako každá bežná maskara, to znamená, že sa vám určite bude zmestiť do vašej kozmetickej taštičky :). Obal je jednoduchý, čierny s jemnými trblietkami. Taký elegantný. Ak by ste zbadali názov : Longueur et Tenue Extremes, nezľaknite sa, jedná sa o tú istú špirálu len z druhej strany :P .


Kefka : Štetinky sú klasické, nie umelé. Ďalším plusom pre mňa je to, že keď vytiahnem kefku z tuby nenabere sa mi z nej veľa, to znamená, že pri maľovaní sa Vám riasy nezlepia dohromady. 


A tu už môžete porovnať moje riasy na oku pred tým, ako som ho namaľovala, a potom :)... Podotýkam, že riasy nie sú nejak špeciálne upravované ani umelé. Riasy sú po aplikácii oddelené a predĺžené :)...


Cena : 8 €
Hodnotenie : 10/10 :) 

Zatiaľ som veľmi spokojná a myslím, že ani tá cena nie je katastrofálna :P
Veď za kvalitu sa oplatí priplatiť si.
A sú aj drahšie :D

Niki :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára